LRM EXPORT 15730562137181 20190409 220228650
ΕΥΡΩΠΗ

Σορέντο: Φύγαμε για εξόρμηση στην Ιταλική Ακτή

Σε πολύ κοντινή απόσταση από τη Νάπολη βρίσκονται αρκετές περιοχές που αξίζουν τουλάχιστον μια επίσκεψη. Ερκολάνο, Βεζούβιος, Πομπηία, Σορέντο, Ακτή Αμάλφι. Για όσους έχουν άνεση χρόνου και μεταφορικού μέσου, επιβάλλεται σίγουρα μια μέρα. Με μπόλικη δόση υπομονής και προσοχής στους δρόμους. Βρέθηκα λοιπόν να φεύγω μέσα σε ένα τρένο με κατεύθυνση το Σορέντο, λίγο πιο μακριά από την Ακτή Αμάλφι. Μια παραθαλάσσια περιοχή, σε απόσταση περίπου μια ώρα από την πόλη της Νάπολης. Για λίγες ώρες και μόνο.

Η πρώτη εντύπωση από το Σορέντο, όταν έφτασα στην τελική στάση ήταν μια: θυμίζει πολύ κάποιο καλοκαιρινό θέρετρο σε ελληνικές ακτές. Τελικά η επιρροή της Μεσογείου είναι εμφανής σε κάθε χώρα που βρέχει.

Ο καιρός, αν και τέλη Μαρτίου, ιδανικός για περπάτημα, χωρίς κάποιο μπουφάν ή ζακέτα για ζεστασιά. Ο κόσμος που είχε επιλέξει να επισκεφτεί την ακτή του Σορέντο δεν ήταν πολύς, μιας και δεν βρισκόμασταν σε καλοκαιρινή περίοδο αλλά αρκετός για να δώσεις ζωντάνια στην μικρή αυτή πόλη.

Οι μανταρινιές του Σορέντο

Αφού καλύψαμε την κυρίαρχη ανάγκη για φαγητό, αποφασίσαμε να εξερευνήσουμε το Σορέντο χωρίς τη συνοδεία χάρτη. Με μοναδική κατεύθυνση τη θάλασσα αλλά μέσα από τα στενά σοκάκια του.

Η γέφυρα του Σορέντο

Μπαίνοντας στο κέντρο του Σορέντο

Κατεβαίνοντας την Corso Italia, βγήκαμε στην κεντρική Piazza Tasso με το άγαλμα του Αγίου Αντωνίνου του Σορέντο στη μέση της πλατείας. Από τη γέφυρα που βρίσκεται σε κοντινή απόσταση, εντοπίσαμε τη θάλασσα στο βάθος. Ο ήλιος δεν είχε προλάβει ακόμα να πέσει, οπότε μπορούσαμε ακόμα να εξερευνήσουμε με φως.

Στην Piazza Tasso

Από εκεί, περάσαμε στο Via San Cesareo, που αποδείχτηκε η κεντρική εμπορική οδός του Σορέντο σαν πεζόδρομος.. Διάφορα μαγαζάκια πουλούσαν προϊόντα από λεμόνια, όπως καλλυντικά, αρώματα, σαπούνια και φυσικά limoncello. Εδώ άλλωστε είναι ο κύριος χώρος παραγωγής του κλασσικού λικέρ.

Διασχίζοντας το Via San Cesareo στο κέντρο του Σορέντο

Σε κάποια άλλα μαγαζιά, επισκέπτες μπορούσαν να απολαύσουν τοπικές νοστιμιές και να αγοράσουν τουριστικά souvenirs. Η διακόσμηση που κυριαρχεί στο δρόμο αυτό, θυμίζει αρκετά το ιστορικό κέντρο της Νάπολης με το Μπαρόκ στυλ της.

Τα μεγάλα φρούτα κάνουν και νόστιμο λεμονοτσέλο

Έχεις δει τη θέα στον κόλπο της Νάπολης;

Λίγο πριν το τέλος του πεζοδρόμου, στρίψαμε με κατεύθυνση τα βόρεια, προς τη θάλασσα. Από τύχη, βρεθήκαμε σε ένα πάρκο, τμήμα της Villa Communale, με θέα τον Κόλπο της Νάπολης και στο βάθος τον Βεζούβιο. Οπότε και είχε φτάσει η ώρα για αρκετές φωτογραφίες. Ο ήλιος σαν να είχε κάνει την πρώτη του βουτιά και ο ουρανός πια είχε γεμίσει με μαγευτικά χρώματα. Αφήνω τις φωτογραφίες να μιλήσουν.

Στο πάρκο Villa Communale
Με θέα τον κόλπο της Νάπολης
Ειδυλιακό ηλιοβασίλεμα στο Σορέντο

Από το πάρκο/ μπαλκόνι στη θάλασσα του Σορέντο, πήραμε τον πρώτο δρόμο που βρήκαμε για το λιμάνι. Αν και η απόσταση έμοιαζε αρκετά κοντινή, γρήγορα έγινε αντιληπτή πως η διαδρομή έμελε να είναι απαιτητική. Σκαλοπάτια που σε κατεβάζουν στη θάλασσα, λίγο απότομα και επικίνδυνα, αλλά ανταμειφθήκαμε με τη άφιξή μας στο λιμάνι. Καθίσαμε για μια μικρή στάση, έχοντας θέα τη Marina Grande και το φωταγωγημένο κτίριο της Villa Communale.

Το κτίριο της Villa Communale
Χρώματα κίτρινου και πορτοκαλί στην παραλία του Σορέντο

Ο ουρανός είχε σχεδόν σκοτεινιάσει όταν αποφασίσαμε να πιούμε τον καπουτσίνο μας στην αντίπερα πλευρά της Marina Piccola. Ήταν το ιδανικό σημείο για να αφουγκραστούμε την ηρεμία της θάλασσας, να νιώσουμε την αίσθηση του αλατιού και να συζητήσουμε για την εμπειρία αυτής της σύντομης βόλτας στο Σορέντο. Σύντομα, θα παίρναμε το τρένο για την επιστροφή στη Νάπολη.

Λόγω της μεγάλης μου αγάπης με τη θάλασσα, θεωρώ ότι μια περιοχή μπορεί αρκετά εύκολα να αγαπηθεί λόγω της απόστασής της από το υγρό στοιχείο. Το Σορέντο δεν αποτελεί εξαίρεση, καθώς είναι άλλωστε και γνωστή επιλογή τακτικής εξόρμησης για τους Ναπολιτάνους. Σίγουρα δεν το μετανιώσαμε, παρόλο τη σύντομη διάρκεια της εκδρομής.

Αν βρεθώ ξανά κάποια στιγμή στο Σορέντο:

• Νομίζω ότι θα επιλέξω να μείνω και βράδυ. Θυμίζει έντονα ελληνική περιοχή κάποιου νησιού και σίγουρα θα το εκτιμούσα περισσότερα αν εξερευνούσα την περιοχή από το πρωί μέχρι και το βράδυ
  • Θα ήθελα να επισκεφτώ περισσότερο το ιστορικό της κέντρο μιας και δεν είχα πολύ χρόνο στη διάθεσή μου.
  • Μήπως η εκδρομή στα Κάπρι θα ήταν πιο εύκολα από αυτή την περιοχή; Ας σημειωθεί κι αυτό
  • Βρέθηκα έξω από διάφορους καθολικούς ναούς και τη μονή του Αγίου Φραγκίσκου που μοιάζουν εκπληκτικοί. Σίγουρα αξίζουν μια επίσκεψη.

Όσο για επιπλέον προτάσεις και συμβουλές:

• Οι τιμές δεν είναι ίδιες με της Νάπολης, ενώ η ποιότητα φαγητού με καφέ έχει μια διαφορά. Καλύτερα να έχεις περισσότερα λεφτά για να διαθέσεις στο Σορέντο.
  • Αν έχεις αρκετό χρόνο στη διάθεσή σου, καλύτερα κλείσε ένα βράδυ στο Σορέντο. Και αμάξι για εξερεύνηση της υπόλοιπης περιοχής.
  • Δε χρειάζεται κράτηση για το τρένο. Μπορείς είτε να βγάλεις μετ’ επιστροφής από Νάπολη ή να βγάλεις λίγα λεπτά πριν την αναχώρηση.

Υ.Γ: Κάνοντας κράτηση για διαμονή μέσα από αυτό το link, κερδίζεις έκπτωση και βοηθάς παράλληλα το site να συνεχίσει.

Arrivederci Sorrento!

Το μεγάλο κτίριο της Villa Communale
284="270"

Hello there!
Χαίρομαι
που βρίσκεσαι εδώ!

Κάνε εγγραφή για να λαμβάνεις ιδιαίτερο περιεχόμενο στα εισερχόμενά σου. Σκέψεις, ιδέες και πράγματα που μου έκαναν εντύπωση. Για ταξίδια κι όχι μόνο.

Δύο φορές το μήνα, όχι κάθε μέρα.

Δεν στέλνω spam! Μόνο ουσιώδη info και πράγματα που θα σου δώσουν τροφή για σκέψη!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *